Äänekosken Huima loppukautta kohti kahdella amerikkalaisvahvistuksella

Naisten Korisliigan Äänekosken Huima luopui Tyler Gilbertistä taloudellisten syiden vuoksi. Joukkue jatkaa naisten Korisliigassa kahdella vahvistuksella kohti loppukautta

Keskisen alueen mikropoikien kultaa ja hopeaa: Äänekosken Huima Sininen ja Keltainen

Äänekosken Huiman kokoonpano kokee muutoksia loppukautta kohti. Sentteri Tyler Gilbertin sopimus purettiin taloudellisten syiden vuoksi, joten Huima jatkaa loppukautta kohti kahdella amerikkalaisvahvistuksella: alkuvuodesta joukkueen riveihin palaneen Kenya Robinsonin sekä Jazmine Perkinsin voimin.
– Toivottavasti voimme viedä kauden loppuun jäljelle jäävällä kokoonpanolla, seuran koripallojaoston puheenjohtaja Laura-Liisa Hyytiäinen kommentoi Sisä-Suomen Lehden uutisessa.


Myös Huiman joukkueenjohtaja Matti Hämäläinen jätti tehtävänsä helmikuussa. Sisä-Suomen Lehden uutisen mukaan Hämäläinen lopetti tehtävässään henkilökohtaisista syistä.

Huima on voittanut kuluvalla kaudella naisten Korisliigassa toistaiseksi yhden ottelun.

Lisätietoja: Uutinen Sisä-Suomen Lehden verkkosivuilla

Päivitetty