Kauhajoki lähetti Grossin kotimatkalle

Korisliigan nousijajoukkue Kauhajoen Karhu on tehnyt ratkaisuja vahvistustensa suhteen. Joukkue on päättänyt luopua Josh Grossin palveluista. Aiemmin uutisoitiin jo koeajalla Kauhajoella olleen Tony Mitchellin siirtyminen I divisioonan Panttereihin.

Kauhajoella oli vielä viime viikolla viisi vahvistusta kilpailemassa pelipaikasta.

– Päädyimme ratkaisuun, jossa joukkueessa jatkavat Daryl Hudson, Cedric McGowan ja koeajalla ollut Mario Porter, kertoo päävalmentaja Greg Gibson.

– Tilanne, jossa vahvistuksia oli enemmän kuin kolme, oli henkisesti raastavaa kaikille. Kotkan peli osoitti, että tällä nykyisellä joukkueella on potentiaalia pärjätä Korisliigassa ja siksi päädyimme tähän vahvistuskolmikkoon.

Karhu otti historiansa ensimmäisen liigavoiton kukistamalla KTP:n vieraissa perjantaina 93-77.

Josh Gross ennätti pelata kolme liigapeliä 12,7 pisteen ja seitsemän levypallon keskiarvoin.

Kauhajoki kohtaa maanantain Urheilukanava-ottelussa Kouvot. Ottelu käynnistyy klo 18.30.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/

Päivitetty

Kategoriat

,