Korihait kiinnitti kaksi nuorta ryhmäänsä, testaa sentteriä

Miesten Korisliigassa pelaavan Uudenkaupungin Korihait on vahvistanut takalinjojaan nuorilla jalkapareilla. Seura on kiinnittänyt sikermäänsä 18-vuotiaat Bojan Sarcevicin sekä Marko Blomqvistin. Lisäksi Korihailla on testissä amerikkalaissentteri.

Bojan Sarcevic on 190-senttinen bosnialaistakamies. Viime kesänä hän teki seurajoukkueensa KK FinnDon paidassa Suomen 17-vuotiaiden maajoukkuetta vastaan peräti 43 pistettä. Miehen valmentajana Bosnia-Hertsegovinassa on toiminut Korihaiden nykyinen valmentaja Zlatan Présic.

Marko Blomqvist on 191-senttinen laituri ja Korihaiden oma kasvatti. Blomqvist debytoi viime kaudella Korisliigassa pelaten 28 ottelua Korihaiden paidassa tehden yhden ottelun piste-ennätyksekseen viisi pistettä.

Korihaiden harjoituksiin ilmestyi maanantaina 205-senttinen amerikkalainen Ernest Vickers. Mies on vierailulla uusikaupunkilaisen ystävänsä luona ja pyysi saada mahdollisuutta tulla yrittämään sopimusta joukkueeseen. Aiemmin mies on pelannut ammattilaisena pääasiassa Latinalaisessa Amerikassa. Miehen mahdollisesta jatkosta Korihaissa päätetään viikon kuluessa.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/

Päivitetty

Kategoriat

,