Maajoukkuemuistoja - kun rikos on jo vanhentunut

12.2.2021 10:07 Maajoukkueiden legendat muistelevat kaikille avoimessa verkkotapahtumassa la 20.2. klo 20-22 pelimatkojen kommelluksia ja kepposia, matkakohteiden eksoottisuutta, sekä olosuhteiden tuomia ihmetyksiä.

Teemana: Maajoukkuemuistoja 1970- ja 80-luvuilta

Verkkotapahtuma on Korisalumnien toteuttama piristämään korona-aikana lajiyhteisöä mielenkiintoisten persoonien ja tarinoiden avulla. Mukana ovat mm. Lars Ekström, Kari-Pekka Klinga, Mikko Koskinen, Jarmo Laitinen, "Spokki" Salmi, Antti Zitting... Studioisäntänä keskustelua johtaa Karl-Erik Michelsen.

Tapahtumaan ovat tervetulleita niin maajoukkuetaustaiset kuin kaikki aiheesta kiinnostuneet. Tule mukaan kuulemaan tarinoita ja jakamaan omasi!

Verkkobaarimme tarjoilu ei lopu, eivätkä ovet sulkeudu klo 22, jos juttu tuntuu soljuvan ja tunnelma on katossa.
Liity siis mukaan lauantai-illan huumaan - vaikka kaverien kanssa yhteisöllisesti!

Get Back in the Game!

KIITOS KAIKILLE OSALLISTUNEILLE!


- Tapahtuman toteuttaa Finnish Basketball Hall of Fame -

 
15.4.2021 09:27 Koripallomuseo

Mitä mentorointi tarkoittaa?

Koripallomuseo järjesti Kentältä johtajuuteen -mentoriohjelman infotilaisuuden verkossa kertomaan, mitä mentoroinnilla tarkoitetaan ja kenelle ohjelma on suunnattu.

30.3.2021 14:11 Koripallomuseo

Kentältä johtajuuteen 2021 – mentoriohjelman Kick off!

Tapahtumassa pyritään vastaamaan: Mitä mentorointi on? Miten mentorointi avuksi valmennukseen ja seuratyöhön? Mitä hyötyä mentoroinnista on? Kuinka ohjelmaan mukaan?

18.3.2021 07:18 Koripallomuseo

Kuinka pääsen ulkomaille pelaamaan koripalloa?

Perjantaina 19.3. kello 14-15 verkkotilaisuus, jossa kerrotaan korispelaajille ulkomaan kokemuksista, sekä käytännön tasolla, kuinka järjestelyt lähtöön toimivat.

12.3.2021 07:15 Koripallomuseo

Mentoriohjelma käynnistynyt - koripallo edelläkävijänä nuorten urasuunnittelussa

Koripalloilija hae mukaan saamaan tukea opiskeluun, työelämään tai koripallouraan. Tutustu myös tapahtumatarjontaan, jossa kerrotaan mm. ulkomaille lähtömahdollisuuksista.

5.3.2021 06:13 Koripallomuseo

1980- ja 1990-lukujen maajoukkueseikkailut

Yhteisötapahtuma verkossa naisten maajoukkuetta edustaneille ja kaikille aiheesta kiinnostuneille lauantaina 13.3. kello 20 alkaen. Liity mukaan kuuntelemaan tarinoita ja osallistu itsekin!

1.3.2021 20:45 Koripallomuseo

Korispelaaja – kaipaatko koronatilanteesta johtuen henkistä tukea?

Urheilupsykologi: Nyt ei tarvitse jäädä yksin opiskelumurheiden kanssa vaan konkreettista apua on saatavilla!

17.2.2021 14:15 Koripallomuseo

Kentältä johtajuuteen 2021 mentoriohjelma käynnistymässä

Mentoriohjelma ja kummitoiminta? Lotta-Maj Lahtinen kertoo pelaajan näkökulmasta, ja Erkki Saaristo alumnina, millaisia mahdollisuuksia avautuu korisalumnien tuella pelaajien avuksi.

22.1.2021 07:14 Koripallomuseo

Vuoden 2020 korisalumnit valittu

Historiallisen ensimmäisen alumnivuoden kunniaksi aloitettiin perinne palkita kiertopalkinnolla alumnitoimintaa edistäneitä henkilöitä. Vuoden 2020 korisalumnit ovat Pirta Mikkola ja Mikko Simon.

17.12.2020 16:24 Koripallomuseo

Korislehti Ribari 2/2020 ilmestyy perjantaina

Monipuolinen 48-sivuinen verkkolehti lähetetään sähköpostinsa antaneille korisalumnikirjeen mukana.

1.12.2020 08:11 Koripallomuseo

Finnish Basketball Hall of Fame täydentyi kymmenellä koripallolegendalla

Koripallomuseoyhdistyksen hallinnoima suomalaisen koripalloilun Hall of Fame täydentyy kymmenellä uudella lajilegendalla, jotka poikkeusolosuhteiden takia julkaistiin poikkeuksellisesti Ylen suorassa TV-lähetyksessä Susijengin ja Serbian välisessä ottelussa.

6.11.2020 14:16 Koripallomuseo

Koripallomuseo lomauttaa työntekijän loppuvuodeksi

Koripallomuseoyhdistys ry:n hallitus päätyi kokouksessaan lomauttamaan taloudellisista syistä 9.11.2020 alkaen toiminnanjohtajan loppuvuoden ajaksi.

28.10.2020 08:45 Pääjuttu

Koripallon alumnitoiminta vauhtiin - Hanno Möttölä: "Kuulun alumnitoimintaan ylpeydellä"

Get Back in the Game! Koripalloyhteisön alumni-verkosto tuo uusilla ohjelmilla lajia rakastavat takaisin koripallon pariin.

26.8.2020 21:09 Koripallomuseo

Koripallomuseolla ainutlaatuinen suomalaista lajihistoriaa säilyttävä kokoelma

Koripallomuseon kokoelmiin kuuluu tällä hetkellä 1313 esinettä. Museoiden tehtävänä on kulttuuriperinnön säilyttäminen tuleville sukupolville sekä kulttuuriperintöön liittyvän tiedon, tarinoiden ja elämysten välittäminen yleisölle.

17.8.2020 10:23 Koripallomuseo

Koripalloilijoille suunnattu suosittu mentoriohjelma jatkuu

Mentorointiohjelma tukee koripalloilijoiden siirtymistä työelämään, ammatillista kehittymistä ja urasuunnittelua. Nyt etsitään ohjelmalle myös tukijoita varmistamaan ohjelman jatko 2021.

16.6.2020 14:49 Koripallomuseo

Hall of Fame-kolumnisarja käynnistetty

Koripallomuseon Hall of Fame-kolumnisarjassa kirjoittajat jakavat näkemyksiään ja kokemuksiaan koripalloon liittyen. Ensimmäiset kirjoittajat ovat Teijo Finneman ja Mikko Koskinen.

29.5.2020 06:47 Koripallomuseo

Siivouspäivä? Luovuta esineistöä Koripallomuseolle

Koripallomuseo kerää nyt kesän aikana valtakunnallisesti esineistöä kokoelmaansa talteen tulevia näyttelyitä varten ja tuleville sukupolville kertomaan lajin eri aikakausista, ilmiöistä ja henkilöistä.

15.5.2020 08:57 Koripallomuseo

Michael Jordanin pelikaveri Timo Makkonen Basket&Popcorn-vieraana

Korisihmisten kotibileet lauantaina kello 19-21 on täynnä koripallopersoonia ympäri Suomen ja rajojemme ulkopuoleltakin.

6.5.2020 14:29 Pääjuttu

BASKET & POPCORN - Korisihmisten kotibileet Elisa Viihteellä 16.5.2020 klo 19

Koko korisperheen kotibileissä tarjolla haastatteluja, korisviihdettä, tietovisailuja ja kuulumisia Susijengin pelaajilta.

27.4.2020 21:08 Koripallomuseo

Kysely Finnish Basketball Hall of Famen alumnitoiminnasta

Kehitämme alumnitoimintaa - auta kertomalla mielipiteesi! Vaikka et mieltäisi itseäsi alumniksi tai et olisi ikinä kuullutkaan korisalumnitoiminnasta, niin pyydämme, että vastaatte kyselyyn.

23.4.2020 17:39 Koripallomuseo

Basket & Popcorn -korisihmisten kotibileet 16.5.

Kepeässä ohjelmassa on korisvieraita, musiikkia, haastatteluja, videotervehdyksiä maailmalta ja eri puolilta Suomea, visailua, stand upia, chat-palsta ja vuorovaikutteisia yllätyksiä.

Näytä lisää vastaavia