19.9.2000 Suomen Koripalloliiton markkinointipäällikkö Ilkka Kauhanen, 41, siirtyy Suomen Urheilutelevisio Oy:n palvelukseen 1.11.2000 alkaen. Koripalloliiton palveluksessa Kauhanen on toiminut vuodesta 1994 alkaen.
Työssään Kauhanen on vastannut mm. liiton viestinnän johtamisesta sekä TV-asioista.
Helsinki Median, MTV3:n, Suomen Hippoksen, Suomen Liikunnan ja Urheilun omistama uusi digitaalinen urheilukanava aloittaa lähetyksensä ensi vuoden elokuussa. Uudessa yhtiössä Kauhasta odottavat niinikään markkinointipäällikön tehtävät.
- Koripalloliiton puolesta haluan onnitella Kauhasta uusien tehtävien johdosta. Yhteistyömme on vuosien varrella sujunut hienosti ja vaikka Kauhanen Koripalloliitosta lähteekin, toivomme että hänen sydämensä sykkii tulevaisuudessakin koripalloilulle, sanoi Koripalloliiton toiminnanjohtaja Pekka Litmanen.
Uusi markkinointipäällikkö Koripalloliittoon valitaan lähipäivien aikana.
Hartwall Sport liittyy Susijengin virallisten kisakumppaneiden joukkoon. Yhteistyö vahvistaa pitkäaikaista kumppanuutta Hartwallin ja suomalaisen koripallon välillä.
Susijengin pitkäaikainen pääyhteistyökumppani PostNord toimii tulevana kesänä Tampereella pelattavien koripallon EM-kisojen kumppanina.
Grano vastaa vuoden 2025 EM-kotikisojen visuaalisista toteutuksista. Euroopan korisherruudesta pelataan Tampereen Nokia Areenalla elo-syyskuun vaihteessa, ja Grano tuo areenalle sekä muille kisapaikoille näyttävän kisailmeen.
Koripalloliiton, PostNordin ja Koripallosäätiön yhteistyön myötä perustettu We deliver -rahasto jakoi tukia jo 17. kerran vähävaraisten perheiden koripalloharrastuksen tukemiseen. Vuonna 2018 perustettu rahasto on tukenut 17 hakukierroksen aikana yli 1250 pelaajaa.
Susijengin kumppani Autosalpa toimii tulevana kesänä Tampereella pelattavien koripallon EM-kisojen kumppanina. Autosalpa on suomalainen perheyritys, jolla on Etelä-Suomessa kahdeksan toimipistettä.
Proteiini- ja välipalapatukkabrändi Corny ja Susijengi ovat solmineet Tampereella pelattaviin EM-kotikisoihin kumppanuuden. Yhteistyön myötä Susijengi tulee kuluvana vuonna näkymään Cornyn kanssa vahvasti kaupoissa.
Lisäravinteita valmistava Optimum Nutrition toimii jatkossa Susijengin ja Susiladiesin yhteistyökumppanina. Markkinajohtajan aseman saavuttamiseksi yhtiö on yli 30 vuotisen uran aikana vakuuttanut urheilijat laajalla tuotevalikoimalla sekä jatkuvalla innovatiivisella otteellaan. Optimum Nutritionin maahantuojana toimii Sennek Oy.
Hartwall Sport on Hartwallin uusi urheilujuoma ja Suomen koripallomaajoukkueen, Susijengin virallinen kumppani. Hartwall Sport lahjoittaa jokaisesta myydystä juomasta viisi senttiä suomalaisen urheilun hyväksi: tavoitteena on mahdollistaa liikunnan harrastaminen mahdollisimman monelle. Tänä vuonna varoja ohjataan etenkin vähävaraisten perheiden liikuntaharrastuksiin.
Energiapalveluyhtiö Oomi ja Korisliiga ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka keskiössä ovat joukkueiden fanit. Yhteistyöllä tarjotaan faneille ainutlaatuisia kokemuksia Korisliiga-paikkakunnilla.
Suomalainen pysäköintipalvelu Moovy ja Susijengi ovat solmineet Tampereella pelattaviin EM-kotikisoihin kumppanuuden, jonka näkyvin osa on kaikki korisfanit yhteen keräävä Fan Zone. Fan Zone rakentuu Moovyn emoyhtiö Finnparkin pysäköintialueelle.