26.2.2022 11:00 Susijengin ja 3stepIT:n jo vuonna 2014 alkanut menestyksekäs yhteistyö jatkuu uuden sopimuksen myötä ainakin seuraavat kaksi vuotta.
Teknologialaitteiden vastuulliseen elinkaaren hallintaan keskittyvä 3stepIT on ollut Suomen koripallomaajoukkueen matkassa jo MM-kisoista 2014. Yhteistyön aikana Susijengi faneineen on noussut ilmiöksi eurooppalaisella koriskartalla.
Uusi yhteistyösopimus on voimassa vuoteen 2023. Nyt solmitun jatkosopimuksen aikana Susijengi taistelee pääsystä koripallon MM-kisoihin parhaillaan käynnissä olevissa karsinnoissa. Lisäksi sopimuksen voimassaoloaikana pelataan EM-kisat syyskuussa 2022 Tšekin Prahassa, jonne Susijengi on jo raivannut tiensä.
– Erinomainen yhteistyökumppanuus rakentuu luottamuksesta ja tahtotilasta syventää yhteistyötä. 3stepIT:tä ja Susijengiä yhdistävät myös vahvat tavoitteet kehittyä menestystarinoiksi kansainvälisillä kentillä – kumpikin omalla vahvuusalueellaan. Olemme ylpeinä kulkeneet Susijengin matkassa ja jatkamme tätä yhteistyökumppanuutta innolla kohti entistäkin kovempia kansainvälisiä kenttiä, kertoo Mika Enberg, 3 Step IT Oy:n toimitusjohtaja.
– Olemme äärimmäisen tyytyväisiä, että pitkään yhteistyökumppaninamme toiminut 3stepIT on jatkossakin Susijengin mukana. On hienoa tehdä matkaa yhteistyökumppanin kanssa, jonka kanssa arvot menevät yksi yhteen. Olemme saaneet vuosien varrella syvennettyä yhteistyötä ja jälleen on luvassa uusia makeita juttuja, hehkuttaa Suomen Koripalloliiton myyntijohtaja Timo Vertio.
Lisätietoja:
Mira Kariola
Head of Marketing and Communications, 3 Step IT Oy
mira.kariola@3stepit.com
p. 050 406 0722
Timo Vertio
Myyntijohtaja, Koripalloliitto
timo.vertio@basket.fi
p. 040 544 9872
3stepIT on suomalainen, kansainvälisesti yli 20 vuotta toiminut kiertotalouden edelläkävijä, joka tuottaa IT-laitteiden elinkaaren hallintaan liittyviä palveluita. Kokonaispalvelumme avulla asiakkaamme voivat hankkia, hallita ja uusia IT-laitteita vastuullisesti, kustannustehokkaasti, läpinäkyvästi ja vähentäen teknologian tuottamaa hiilijalanjälkeä pidentämällä IT-laitteiden elinkaarta. Lue lisää: fi.3stepit.com
Koripalloilija Sasu Salinin ura on kulkenut pitkän tien Malmin palloiluhallista kansainvälisille areenoille. Mutta kaiken keskellä yksi asia ei ole muuttunut – halu tukea seuraavan sukupolven urheilijoita.
Hartwall Sport liittyy Susijengin virallisten kisakumppaneiden joukkoon. Yhteistyö vahvistaa pitkäaikaista kumppanuutta Hartwallin ja suomalaisen koripallon välillä.
Susijengin pitkäaikainen pääyhteistyökumppani PostNord toimii tulevana kesänä Tampereella pelattavien koripallon EM-kisojen kumppanina.
Grano vastaa vuoden 2025 EM-kotikisojen visuaalisista toteutuksista. Euroopan korisherruudesta pelataan Tampereen Nokia Areenalla elo-syyskuun vaihteessa, ja Grano tuo areenalle sekä muille kisapaikoille näyttävän kisailmeen.
Susijengin kumppani Autosalpa toimii tulevana kesänä Tampereella pelattavien koripallon EM-kisojen kumppanina. Autosalpa on suomalainen perheyritys, jolla on Etelä-Suomessa kahdeksan toimipistettä.
Lisäravinteita valmistava Optimum Nutrition toimii jatkossa Susijengin ja Susiladiesin yhteistyökumppanina. Markkinajohtajan aseman saavuttamiseksi yhtiö on yli 30 vuotisen uran aikana vakuuttanut urheilijat laajalla tuotevalikoimalla sekä jatkuvalla innovatiivisella otteellaan. Optimum Nutritionin maahantuojana toimii Sennek Oy.
Hartwall Sport on Hartwallin uusi urheilujuoma ja Suomen koripallomaajoukkueen, Susijengin virallinen kumppani. Hartwall Sport lahjoittaa jokaisesta myydystä juomasta viisi senttiä suomalaisen urheilun hyväksi: tavoitteena on mahdollistaa liikunnan harrastaminen mahdollisimman monelle. Tänä vuonna varoja ohjataan etenkin vähävaraisten perheiden liikuntaharrastuksiin.
Suomalainen pysäköintipalvelu Moovy ja Susijengi ovat solmineet Tampereella pelattaviin EM-kotikisoihin kumppanuuden, jonka näkyvin osa on kaikki korisfanit yhteen keräävä Fan Zone. Fan Zone rakentuu Moovyn emoyhtiö Finnparkin pysäköintialueelle.
Taffel ja Suomen Koripalloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Yhteistyö tulee näkymään Susijengin ottelutapahtumissa ja sosiaalisen median kanavilla sekä Taffelin markkinoinnissa.
Suomen koripallomaajoukkueen pelaajat keräävät rastikilpailu-tyyliin jeesauspisteitä ja varoja kiusaamisen vastaiseen työhön. Kiusaamisvapaa vyöhyke on K-Market-ketjun toimintamalli, joka muistuttaa, että kiusaamiseen puuttuminen on meidän jokaisen vastuulla.