Torpan Pojat II selkeään voittoon HNMKY:sta naisten divarin välierissä

Töölön Kisahallissa käynnistyi myös toinen naisten divisioonan välieräpareista, kun Torpan Pojat II voitti selkeästi 85-43 (44-22) Helsingin NMKY:n. Ottelussa loisti Meri Kanerva, joka upotti 21 pistettä.

Meri Kanerva säkitti 21 pistettä, kun Torpan Pojat II selätti HNMKY:n. Kuva: Ville Vuorinen.

ToPo lähti karkuun jo avausneljänneksellä, mutta murskalukemat muodostuivat toisella ja kolmannella neljänneksellä, kun ToPo jätti Namikan ensin yhdeksään pisteeseen ja sitten kahdeksaan.

Parketin pistekuningatar oli ToPon Meri Kanerva (21/4), jolle taustatukea antoivat Rosa Lehti (12/7), Elina Mäntynen (12/2) ja Emilia Hulst (10/2). HNMKY:lta korkeimpaan pistemäärään pääsi Rosa Orpo (9/2).

Torpan Pojat II johtaa nyt kolmesta voitosta ratkeavia välieriä otteluvoiton 1-0.

> Ottelutilastot

Päivitetty