Tykkimäki turnauksen ilmoittautuminen hyvässä vauhdissa

1.8.2018 09:03 Tervetuloa Tykkimäki-turnaukseen Kouvolaan 16.-18.11.2018! Perinteinen turnaus on järjestyksessään 27.

Ilmoittautuminen on jo käynnissä ja osa sarjoista täyttyy hyvää vauhtia.

Sarjat: (tytöt sekä pojat)
B-juniorit
C-05
C-06
Mini-07
Mini-08
Mikrot A (pidempään pelanneet)
Mikrot B (vähemmän pelanneet)
Super A (enemmän pelanneet)
Super B (vasta-alkajat)

Lisätietoja: https://kouvot.fi/juniorit/tykkimakiturnaus/#
Ilmoittautuminen: https://tykkimakiturnaus.torneopal.fi/taso/ilmoitajoukkue.php?turnaus=kouvn_0002

Nähdään Kouvolassa!

 

 
8.8.2022 15:13 Seura tiedottaa

Kouvot Junioreiden valmentajat kaudella 2022-2023

Kouvot junioreiden kesän valmentajarekrytoinnit on olleet loistavat ja saatu kasaan loistava nippu innokkaita valmentajia. Seurassa toimii kaksi päätoimista valmentajaa ja 34 sopimusvalmentajaa.

2.8.2022 16:16 Seura tiedottaa

Perinteikäs ja järjestyksessään jo 30. Kouvot-turnaus järjestetään 18.-20.11. Kouvolassa

Kouvot järjestää perinteikkään Kouvot-turnauksen jälleen syksyllä. Turnaus pelataan 18.-20. marraskuuta. Ilmoittautuminen aukeaa perjantaina 5.8. klo 9:00!! Joukkuemaksu spesiaalihintaan sunnuntaihin 14.8. asti: 2009-2012 syntyneet 100€ (norm. 150€), mikrot 60€ (norm. 90€)!!

26.7.2022 10:22 Seura tiedottaa

Aubrey Conerly Namikan valmennuspäälliköksi

Conerly ottaa harteilleen myös seuran miesten edustusjoukkueen valmentamisen.

16.7.2022 10:47 Läntinen alue

Tuomariksi Mieleinen Basketiin Loimaalle 10.-11.9.2022

Loimaan Korikonkareiden 10.-11.9.2022 järjestämään Mieleinen Basketiin haetaan nyt innokkaita tuomareita viheltämään mikro-, mini ja U14-ikäisten korisotteluita.

14.6.2022 12:36 Seura tiedottaa

Tule valmentamaan KTP:hen!

KTP etsii innokkaita ja motivoituneita valmentajia joukkoomme. Toivomme innostuneisuutta, sitoutumista ja halua kehittää itseään.

4.4.2022 16:13 Kaakkoinen alue

LähiTapiola Summer Camp Karhuvuoressa kesäkuussa!

Kotkassa leireillään jälleen! Tervetuloa kaikki v. 2011 ja aiemmin syntyneet Karhuvuoreen kehittymään ja harjoittelemaan kovaa

30.3.2022 15:27 Seura tiedottaa

Delfin Basketin ilmoittautuminen käynnistyy perjantaina – Susijengi ja Susiladies mukana turnaushuumassa elokuussa

Elokuun alussa vietetään Tampereella koripallon superviikkoa. Kansainväinen Delfin Basket Tournament järjestetään 35. kerran. Samaan aikaan Susijengi ja Susiladies pelaavat kansainväliset turnaukset Tampereella.

18.3.2022 10:13 Seura tiedottaa

Tallink-turnauksen ilmoittautuminen käynnistyy 11.5.2022

Suomen suurin juniorikoripalloturnaus, Tallink-turnaus, pelataan Espoossa 26.-28.8.2022. Ilmoittautuminen turnaukseen alkaa tiistaina 11.5. klo 9:00 osoitteessa https://tallinktournament.fi/.

24.2.2022 14:08 Seura tiedottaa

Sima Basket kutsuu Järvenpäähän 20.-22.5.

Sima Basket -turnaus pelataan jälleen Beat Basketin järjestämänä Järvenpäässä. Tällä kertaa mukana myös aikuisten sarjat!

21.2.2022 17:18 Seura tiedottaa

SAHA Shooting Camp Kesäkuussa YMCA Training Centerillä. Päävalmentajana Samuel Haanpää

Yksilöllisen valmennuksen edelläkävijä ja huippu-urheilijoita valmentava SAHA Training järjestää yhdessä YMCA Heinolan kanssa juniorikoripalloilijoiden heittoleirin kesäkuussa 13.-16.6.2022 YMCA Training Centerillä!

21.2.2022 13:17 Seura tiedottaa

Easter Tournament 2022 - ilmoittaudu tuomariksi!

Easter Tournament järjestetään Lahdessa parin vuoden koronatauon jälkeen tulevana pääsiäisenä 15.-17.4.2022. Turnaukseen odotetaan yli 200 joukkuetta ja tuomaritehtäviä löytyykin oikein urakalla!

9.2.2022 19:13 Kaakkoinen alue

Easter Tournament 2022 Lahdessa 15.-17.4.2022!

Kevään hauskin koristurnaus Easter Tournament 2022 lähestyy! Turnaus pelataan huhtikuussa pääsiäisen aikaan 15.-17.4.2022 ja mukaan on ilmoittautunut jo yli 150 joukkuetta!

1.2.2022 12:06 Seura tiedottaa

Vantaan Energia -turnauksen jälki-ilmoittautuminen aukeaa 3.2.2022 klo 10:00

Perinteisesti tammikuussa pelattava PuHu Junioreiden järjestämä turnaus siirrettiin koronarajoituksista johtuen toukokuulle ja turnauksen uusi ajankohta on 13.-15.5.2022. Ajankohdan siirtymisestä johtuen useimpiin sarjoihin vapautui jonkin verran paikkoja uusille joukkueille. Ilmoittautuminen vapaille paikoille aukeaa torstaina 3.2. klo 10:00

12.1.2022 19:57 Läntinen alue

AND1-turnaus siirtyy vappuun

Tammikuun alkuun pelattavaksi suunniteltu AND1-turnaus jouduttiin siirtämään vallitsevan korona -tilanteen vuoksi. Nyt turnaukselle on löydetty uusi ajankohta 29.4.-1.5.2022.

25.10.2021 15:11 Kaakkoinen alue

Easter Tournament Lahti 15.-17.4.2022 ilmoittautuminen on avattu!

Easter Tournament 2022 koristurnauksen ilmoittautuminen on avattu! Turnaus pelataan ensi keväänä pääsiäisen aikaan 15.-17.4.2022 ja puitteet Lahdessa ovat mitä parhaimmat!

4.10.2021 11:08 Seura tiedottaa

EBT järjestää 15.-16.1.2022 maksuttoman Pikkusudet-turnauksen Espoonlahdessa

Turnauksessa on sarjat 2014 ja 2015 syntyneille pojille ja tytöille. Ilmoittautua voi myös jompaankumpaan sarjaan sekajoukkueella.

30.9.2021 09:03 Seura tiedottaa

Vantaan Energia -turnauksen ilmoittautuminen aukeaa 4.10. klo 10:00

PuHu Junioreiden järjestämä juniorikoripallon suurtapahtuma järjestetään perinteiseen tapaan Vantaalla taas tammikuussa 14.-16.1.2022. Viime vuonna koronarajoitusten takia peruutettu turnaus on jatkossa nimetty tapahtuman uuden pääyhteistyökumppanin mukaan Vantaan Energia -turnaukseksi.

11.6.2021 09:10 Seura tiedottaa

Perinteinen Kouvot-turnaus järjestetään 12.-14.11. Kouvolassa

Kouvot järjestää perinteikkään Kouvot-turnauksen jälleen syksyllä. Turnaus pelataan 12.-14. marraskuuta. Ilmoittautuminen aukeaa tiistaina 15.6. klo 9:00.

9.6.2021 16:53 Seura tiedottaa

Tule tuomariksi Tallink-turnaukseen 27.-29.8.2021

Tallink Tournament kerää jälleen koripallojuniorit Espooseen elokuun lopussa. Turnaus starttaa perinteisesti uuden kauden ja tällä kertaa mukaan on ilmoittautunut ennätysmäärä joukkueita. Mukaan tarvitaan paljon erotuomareita, jotta saadaan toteutettua huippuviikonloppu junioreille.

25.5.2021 16:05 Läntinen alue

JBT ilmoittautuminen käynnissä

Syyskuun 3. - 5.9. pelataan jälleen Turun seudulla JBT -turnaus! Ilmoittautuminen on nyt avoinna. Tervetuloa!

Näytä lisää vastaavia