1.2.2021 10:00 Vuodesta 2016 Susijengin pääyhteistyökumppanina toiminut PostNord on toiminut näkyvästi mukana suomalaisessa koripallossa. Yhteistyön myötä on syntynyt vähävaraisia perheitä auttava We deliver -rahasto.
Koripalloliiton ja PostNordin yhteistyö on ehdolla kolmessa kategoriassa Sponsorointi & Tapahtumat Awardseissa: Urheilusponsorointi, Vuoden sponsori ja Vuoden sponsorointiteko. Vuoden parhaat sponsorointitoteutukset ja tapahtumat palkitaan Helsingissä 18.2.
Vuodesta 2016 Susijengin pääyhteistyökumppanina toiminut PostNord on toiminut näkyvästi mukana suomalaisessa koripallossa.
- Ehdokkuus tuli täytenä yllätyksenä. Koripalloliiton ja PostNordin yhteistyö on matkan varrella syventynyt paljon muuksi kuin pelipaita- tai laitamainokseksi ja olemme onnistuneesti pystyneet palvelemaan toisiamme entistä paremmin. We deliver -rahaston merkitys vähävaraisille perheille on merkittävä ja mielestäni on tärkeää, että yhteistyökumppanin kanssa voi tehdä jotain niin merkittävää samalla ottaen osaa yhteiskunnallisen ongelman ratkaisussa, Suomen Koripalloliiton yhteyspäällikkö Jussi Laurila kiittelee.
- Olemme erittäin otettuja, että yhteistyömme on päässyt ehdolle näiden muiden kovien ehdokkaiden joukkoon. Yhteistyön alusta saakka molemmille osapuolille oli tärkeää, että kumppanuus ei jää pelkästään laita- tai paitamainosten tasolle ja sekä naisten että miesten maajoukkueet ovat molemmat sponsoroinnin alaisina. Kuten Jussi mainitsikin, We deliver -rahasto on yksi hyvä esimerkki, kuinka kumppanuuksilla voi oikeasti saada jotain yhteiskunnallisesti merkittävää aikaan, PostNordin puolella yhteistyöstä vastaava Kati Packalén lisää.
PostNord toimii Susijengin pääyhteistyökumppanina sekä toimii tärkeänä osana We deliver -rahastossa, jonka avulla autetaan vähävaraisten perheiden pysymistä koripalloharrastuksessa. Yhteistyö kattaa Susijengin lisäksi myös naisten maajoukkuetoiminnan.
PostNord ja Koripalloliitto perustivat yhteistyön tuloksena jouluna 2018 We deliver -rahaston, joka tukee vähävaraisia perheitä pysymään kiinni rakkaassa korisharrastuksessa. Joulukuussa Planet Company -niminen yritys valitsi We deliver -rahaston yhdeksi yhteiskunnallisesti vaikuttavaksi hyväksi teoksi. Parhaillaan käynnissä olevan kuudennen hakukierroksen jälkeen rahasto on vastaanottanut yli 1000 hakumusta ja rahaa on jaettu lähemmäs 100 000 €. We deliver -rahaston toiminta on herättänyt kiinnostusta yli yhteistyörajojen ja se on saanut merkittäviä lahjoituksia yksityishenkilöiltä sekä yrityksiltä.
Raati valitsee voittajat kategorioittain. Lisäksi yleisöäänestys toteutetaan sponsorointi- ja tapahtuma - kategorioissa. Voit antaa äänesi alapuolella olevan linkin kautta.
Koripalloilija Sasu Salinin ura on kulkenut pitkän tien Malmin palloiluhallista kansainvälisille areenoille. Mutta kaiken keskellä yksi asia ei ole muuttunut – halu tukea seuraavan sukupolven urheilijoita.
Hartwall Sport liittyy Susijengin virallisten kisakumppaneiden joukkoon. Yhteistyö vahvistaa pitkäaikaista kumppanuutta Hartwallin ja suomalaisen koripallon välillä.
Susijengin pitkäaikainen pääyhteistyökumppani PostNord toimii tulevana kesänä Tampereella pelattavien koripallon EM-kisojen kumppanina.
Grano vastaa vuoden 2025 EM-kotikisojen visuaalisista toteutuksista. Euroopan korisherruudesta pelataan Tampereen Nokia Areenalla elo-syyskuun vaihteessa, ja Grano tuo areenalle sekä muille kisapaikoille näyttävän kisailmeen.
Susijengin kumppani Autosalpa toimii tulevana kesänä Tampereella pelattavien koripallon EM-kisojen kumppanina. Autosalpa on suomalainen perheyritys, jolla on Etelä-Suomessa kahdeksan toimipistettä.
Lisäravinteita valmistava Optimum Nutrition toimii jatkossa Susijengin ja Susiladiesin yhteistyökumppanina. Markkinajohtajan aseman saavuttamiseksi yhtiö on yli 30 vuotisen uran aikana vakuuttanut urheilijat laajalla tuotevalikoimalla sekä jatkuvalla innovatiivisella otteellaan. Optimum Nutritionin maahantuojana toimii Sennek Oy.
Hartwall Sport on Hartwallin uusi urheilujuoma ja Suomen koripallomaajoukkueen, Susijengin virallinen kumppani. Hartwall Sport lahjoittaa jokaisesta myydystä juomasta viisi senttiä suomalaisen urheilun hyväksi: tavoitteena on mahdollistaa liikunnan harrastaminen mahdollisimman monelle. Tänä vuonna varoja ohjataan etenkin vähävaraisten perheiden liikuntaharrastuksiin.
Suomalainen pysäköintipalvelu Moovy ja Susijengi ovat solmineet Tampereella pelattaviin EM-kotikisoihin kumppanuuden, jonka näkyvin osa on kaikki korisfanit yhteen keräävä Fan Zone. Fan Zone rakentuu Moovyn emoyhtiö Finnparkin pysäköintialueelle.
Taffel ja Suomen Koripalloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Yhteistyö tulee näkymään Susijengin ottelutapahtumissa ja sosiaalisen median kanavilla sekä Taffelin markkinoinnissa.
Suomen koripallomaajoukkueen pelaajat keräävät rastikilpailu-tyyliin jeesauspisteitä ja varoja kiusaamisen vastaiseen työhön. Kiusaamisvapaa vyöhyke on K-Market-ketjun toimintamalli, joka muistuttaa, että kiusaamiseen puuttuminen on meidän jokaisen vastuulla.