1.7.2025 10:00 Susijengin kumppani Hartwall Sport tuo kauppoihin koripallon EM-kisojen kunniaksi rajatun erän uutta urheilujuomaa. Hartwall Sport Persikka Limited Edition -juomalla halutaan tukea yhä useamman mahdollisuutta harrastaa, sillä jokaisesta myydystä pullosta lahjoitetaan 5 senttiä vähävaraisten perheiden lasten harrastustoimintaan.
Elokuussa Suomen valtaa kisahuuma, kun Tampereella pelataan koripallon EM-kisoja. Kotikisojen kunniaksi Hartwall tuo kauppoihin alkuvuodesta lanseeratulta Hartwall Sportilta uudenhedelmäiseltä persikalta maistuvan urheilujuoman. Hartwall Sport Persikka Limited Edition -juomaon Susijengin virallinen kisajuoma, jota on saatavilla muutaman kuukauden ajan, heinäkuusta alkaen.
Susijengin ja Hartwallin yhteistyössä lanseeraama juoma tuo rahallista tukea erityisesti lasten ja nuorten harrastustoiminnalle.
- Lahjoitamme jokaisesta myydystä pullosta 5 senttiä Koripalloliiton We deliver -rahastolle, jonkakautta varat ohjautuvat vähävaraisten perheiden harrastustoiminnan tukemiseen. Tavoitteenamme on, että vielä useampi pääsisi liikkumaan ja harrastamaan Suomessa – sillä on valtava merkitys lasten ja nuorten hyvinvoinnille, kertoo Hartwallin tuotepäällikkö Janni Lindgren.
EM-kotikisat ja Susijengin pelaajien seuraaminen voi olla monelle myös alkusysäys koripalloharrastuksen aloittamiseen.
- EM-kotikisat ovat todella merkittävä tapahtuma suomalaiselle koripallolle. Vuoden 2017 EM-kisat Helsingissä toivat selkeän hyppäyksen koripallon harrastajamääriin. Uskomme vahvasti, että näin tapahtuu myös tulevien Tampereen kisojen myötä, sanoo Koripalloliiton kumppanuus- ja tapahtumajohtaja Timo Vertio.
Mahdollisuus voittaa VIP-liput Susijengin peliin
Uusi urheilujuoma on tarkoitettu kaikenlaisille liikkujille satunnaisharrastajista aktiiviurheilijoihin.
- Kaikki Hartwall Sport -juomat sisältävät sopivassa suhteessa hiilihydraatteja ja tärkeitä elektrolyyttejä, kuten natriumia. Ne auttavat ylläpitämään kehon nestetasapainoa ja edistävät kestävyyssuoritusta pitkäkestoisen treenin aikana, kertoo Lindgren.
Nostattaakseen kisafiilistä Hartwall Sport arpoo myös lippuja EM-kisoihin Tampereelle. Osallistumalla kilpailuun voi voittaa VIP-lippupaketin, joka sisältää liput parhailta paikoilta sekä buffet-illallisen kahdelle. Arvontaan pääsee osallistumaan ottamalla kuvan uudesta Hartwall Sport Persikka Limited Edition -juomasta, ja lähettämällä sen Hartwallille arvontasivun kautta.
Lisätietoja Hartwall Sportista: Hartwall Sport | Hartwall
Koripalloilija Sasu Salinin ura on kulkenut pitkän tien Malmin palloiluhallista kansainvälisille areenoille. Mutta kaiken keskellä yksi asia ei ole muuttunut – halu tukea seuraavan sukupolven urheilijoita.
Hartwall Sport liittyy Susijengin virallisten kisakumppaneiden joukkoon. Yhteistyö vahvistaa pitkäaikaista kumppanuutta Hartwallin ja suomalaisen koripallon välillä.
Susijengin pitkäaikainen pääyhteistyökumppani PostNord toimii tulevana kesänä Tampereella pelattavien koripallon EM-kisojen kumppanina.
Grano vastaa vuoden 2025 EM-kotikisojen visuaalisista toteutuksista. Euroopan korisherruudesta pelataan Tampereen Nokia Areenalla elo-syyskuun vaihteessa, ja Grano tuo areenalle sekä muille kisapaikoille näyttävän kisailmeen.
Susijengin kumppani Autosalpa toimii tulevana kesänä Tampereella pelattavien koripallon EM-kisojen kumppanina. Autosalpa on suomalainen perheyritys, jolla on Etelä-Suomessa kahdeksan toimipistettä.
Lisäravinteita valmistava Optimum Nutrition toimii jatkossa Susijengin ja Susiladiesin yhteistyökumppanina. Markkinajohtajan aseman saavuttamiseksi yhtiö on yli 30 vuotisen uran aikana vakuuttanut urheilijat laajalla tuotevalikoimalla sekä jatkuvalla innovatiivisella otteellaan. Optimum Nutritionin maahantuojana toimii Sennek Oy.
Hartwall Sport on Hartwallin uusi urheilujuoma ja Suomen koripallomaajoukkueen, Susijengin virallinen kumppani. Hartwall Sport lahjoittaa jokaisesta myydystä juomasta viisi senttiä suomalaisen urheilun hyväksi: tavoitteena on mahdollistaa liikunnan harrastaminen mahdollisimman monelle. Tänä vuonna varoja ohjataan etenkin vähävaraisten perheiden liikuntaharrastuksiin.
Suomalainen pysäköintipalvelu Moovy ja Susijengi ovat solmineet Tampereella pelattaviin EM-kotikisoihin kumppanuuden, jonka näkyvin osa on kaikki korisfanit yhteen keräävä Fan Zone. Fan Zone rakentuu Moovyn emoyhtiö Finnparkin pysäköintialueelle.
Taffel ja Suomen Koripalloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Yhteistyö tulee näkymään Susijengin ottelutapahtumissa ja sosiaalisen median kanavilla sekä Taffelin markkinoinnissa.
Suomen koripallomaajoukkueen pelaajat keräävät rastikilpailu-tyyliin jeesauspisteitä ja varoja kiusaamisen vastaiseen työhön. Kiusaamisvapaa vyöhyke on K-Market-ketjun toimintamalli, joka muistuttaa, että kiusaamiseen puuttuminen on meidän jokaisen vastuulla.