9.12.2023 18:15 Luonnon raaka-aineista energiajuomia ja ravintolisiä valmistava, maailmanlaajuisesti toimiva suomalaisyritys Arctic Nutrition toimii jatkossa Susijengin ja Susiladiesin yhteistyökumppanina. Sopimus on kestoltaan monivuotinen.
Koripalloliiton myyntipäällikkö Jussi Laurila on tyytyväinen uudesta yhteistyösopimuksesta, jonka myötä maajoukkueiden urheilijat saavat jatkossakin nauttia korkealaatuisista Arctic Nutritionin tuotteista.
– Maajoukkueiden pelaajien keskuudessa Arctic Nutritionin tuotteet ovat olleet suosiossa jo pitkään. On hienoa, että uuden yhteistyön myötä saamme kasvatettua yhteistyötämme entisestään, sanoo Laurila.
– Yhteistyön molemmat osapuolet haluavat tehdä ja tuottaa parasta mahdollista laatua omalla toimialallaan. Koripallomaailmassa yritämme auttaa pelaajia saamaan oma maksimaalisen potentiaalinsa esiin ja on hienoa, että Arctic Nutrition tukee meitä sekä pelaajia tässä tavoitteessa, Laurila iloitsee.
Koripallomaajoukkueiden kanssa tehtävän yhteistyön avulla Arctic Nutrition tavoittelee läpimurtoa kansainvälisillä markkinoilla.
– Olemme erittäin tyytyväisiä Koripalloliiton kanssa tehtyyn uuteen sopimukseen. Suomalainen koripallo on kasvattanut suosiotaan, saanut suurta näkyvyyttä kansainvälisesti ja osoittanut positiivisen luonteen urheilulajina. Koska koripallo on maailman toiseksi suurin urheilulaji, se sopii erinomaisesti yrityksemme kasvustrategiaan, kommentoi Arctic Nutritionin toimitusjohtaja Teemu Penttilä.
Hartwall Sport liittyy Susijengin virallisten kisakumppaneiden joukkoon. Yhteistyö vahvistaa pitkäaikaista kumppanuutta Hartwallin ja suomalaisen koripallon välillä.
Susijengin pitkäaikainen pääyhteistyökumppani PostNord toimii tulevana kesänä Tampereella pelattavien koripallon EM-kisojen kumppanina.
Grano vastaa vuoden 2025 EM-kotikisojen visuaalisista toteutuksista. Euroopan korisherruudesta pelataan Tampereen Nokia Areenalla elo-syyskuun vaihteessa, ja Grano tuo areenalle sekä muille kisapaikoille näyttävän kisailmeen.
Koripalloliiton, PostNordin ja Koripallosäätiön yhteistyön myötä perustettu We deliver -rahasto jakoi tukia jo 17. kerran vähävaraisten perheiden koripalloharrastuksen tukemiseen. Vuonna 2018 perustettu rahasto on tukenut 17 hakukierroksen aikana yli 1250 pelaajaa.
Susijengin kumppani Autosalpa toimii tulevana kesänä Tampereella pelattavien koripallon EM-kisojen kumppanina. Autosalpa on suomalainen perheyritys, jolla on Etelä-Suomessa kahdeksan toimipistettä.
Proteiini- ja välipalapatukkabrändi Corny ja Susijengi ovat solmineet Tampereella pelattaviin EM-kotikisoihin kumppanuuden. Yhteistyön myötä Susijengi tulee kuluvana vuonna näkymään Cornyn kanssa vahvasti kaupoissa.
Lisäravinteita valmistava Optimum Nutrition toimii jatkossa Susijengin ja Susiladiesin yhteistyökumppanina. Markkinajohtajan aseman saavuttamiseksi yhtiö on yli 30 vuotisen uran aikana vakuuttanut urheilijat laajalla tuotevalikoimalla sekä jatkuvalla innovatiivisella otteellaan. Optimum Nutritionin maahantuojana toimii Sennek Oy.
Hartwall Sport on Hartwallin uusi urheilujuoma ja Suomen koripallomaajoukkueen, Susijengin virallinen kumppani. Hartwall Sport lahjoittaa jokaisesta myydystä juomasta viisi senttiä suomalaisen urheilun hyväksi: tavoitteena on mahdollistaa liikunnan harrastaminen mahdollisimman monelle. Tänä vuonna varoja ohjataan etenkin vähävaraisten perheiden liikuntaharrastuksiin.
Energiapalveluyhtiö Oomi ja Korisliiga ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka keskiössä ovat joukkueiden fanit. Yhteistyöllä tarjotaan faneille ainutlaatuisia kokemuksia Korisliiga-paikkakunnilla.
Suomalainen pysäköintipalvelu Moovy ja Susijengi ovat solmineet Tampereella pelattaviin EM-kotikisoihin kumppanuuden, jonka näkyvin osa on kaikki korisfanit yhteen keräävä Fan Zone. Fan Zone rakentuu Moovyn emoyhtiö Finnparkin pysäköintialueelle.